اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - 05 October 2018
یک فعال شیلاتی اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت سامان گفت: ما در کشور تمام اطلاعات و تجربه پرورش ماهی در قفس را داریم و حتی می توانیم این ادعا را داشته باشیم که کشور ما سرآمد تمام کشور های دنیا در بحث پرورش ماهی در قفس هستیم.
ایران سرآمد تمام کشور های دنیا در بخش پرورش ماهی در قفس 
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، عبدالرحمان اظهری مدیرعامل شرکت سازمان در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته گفت: شرکت ما از سال 62 فعالیت خود را در بخش پرورش ماهی شروع کرده و در سال 72 توانسته ایم 8 قفس ماهی قزل آلا و ماهی آزاد خزر در خليج گرگان طراحی کنیم.

وی افزود: مدیران شرکت سامان 25 سال سابقه فعالیت در بخش آبزی پروری مخصوصا ماهی قزل آلا را  دارند و به تکنیک  و اطلاعات و تجربه پرورش ماهی در قفس آکاهی کامل دارند و حتی می توانیم این ادعا را داشته باشیم که شرکت سامان در رابطه با قفس های هوشمند در سطح تراز بین المللی بوده و  در زمینه پرورش ماهی در قفس اطلاعات و تجربیات فراوانی دارد

اظهری در ادامه گفت: ما در این صنعت نیازی به کشور های بیگانه نداریم چرا که در ساخت قفس ماهی هوشمند توانسته ایم بخش زیادی از مشکلات پرورش دهندگان جلو گیری کرده و محیطی امن را برای پرورش ماهی ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت سامان در ادامه با اشاره به اجرای طرح پایلوت ماهی خاویاری در استان گلستان، گفت: در این طرح پرورش ماهی به صورت تمام غوطه ور بوده و قابلیت شناور بودن در هر زمان را داراست ، تمام امکانات و تجهیزات در داخل ایران ساخته می شود و این توان را داریم که بدون استفاده از تجهیزات خارجی بهترین اقدام را در بخش پرورش ماهی در قفس های غوطه ور و نیمه غوطه ور و شناور را انجام دهیم.

اظهری در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه ها محلی برای مکان تبادل اطلاعات و تجربه است، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاهی و تشکیل اتاق فکر مشترک می  توان داخلی کشور را افزایش دهیم.

وی افزود: با اتحاد و اعتماد به همدیگر در بخش صادرات موفق عمل کنیم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت سامان گفت: انتظار ما از مسئولین حمایت هرچه بیشتر از بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی بازوی توانمند کشور برای سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر است.

خبرنگار:پروین مرادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داوودوکیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
با سلام و خسته نباشید و ارزوی موفقیت در کسب و کار و سعر و تلاش با همّت و غیرتان
نام:
ایمیل:
* نظر: